Obserwatorzy

poniedziałek, 23 lutego 2009

Co to jest?



Cudowny medalik Maryi na trudne czasy. Maryja (żydówka aram. Marjam) była człowiekiem, nie boginią. Umarła jak każdy śmiertelnik. Zatem, jak mogła dać jakiś dar komukolwiek po swojej śmierci? Czym zatem to jest? Kliknij w obrazek, a się dowiesz! Co więcej to jest... (też kliknij w obrazek poniżej).




Zmarli ludzie nie wracają po śmierci, nawet matki ludzi-bogów. Nawet tak zasłużone matki, jak żydówka Miriam-Maryja królowa - antyżydowskiej - katolickiej Polski. Jesteśmy jak biedni Indianie - z naszej słowiańskiej religii - naszych przodków - nic nie zostało. A nasze własne, naturalistyczne wierzenia - pod karą śmierci - zastąpiono - niedorzecznymi.
"Dziękuję za przesłanie mi Cudownego Medalika. Z radością pragnę Państwa poinformować, że mój syn miał problemy w pracy, groziło mu zwolnienie. Byliśmy wszyscy bardzo zdenerwowani, bo syn miał wzięty kredyt na dokończenie studiów. Dwie noce modliłam się do Matki Najświętszej, św. Antoniego i św. Judy Tadeusza. O godz. 15 listonoszka przyniosła Waszą przesyłkę z Cudownym Medalikiem. Dwie godziny późnej przyjechał mój syn i powiedział, że zachował stanowisko w pracy. Radość moja była ogromna. W prezencie podarowałam mu otrzymany od Was medalik. Anna ze Śląska"
PS. Co za cud! A swego czasu byłem u takiego jubilera, który... splajtował, bo zamiast pracować wolał się lenić, narzekać i słuchać... Radia Maryja - katolickiego radia w jego pracy. Jakoś mu to nie pomogło w utrzymaniu jego miejsca pracy (chociaż czynsz miał bardzo niski, wiem, bo sam ten lokal kiedyś wynajmowałem).

Brak komentarzy: